Monday 11 April 2016

Say Hey~你好~안녕하세요

Hmm...Hmm..

Finally I'm back to blogger world. Since year 2013, I stop posting blog and concentrate on my daily life balance. Hang out with friends, college life and so on. Now I'm here to share my experience and story with others. By the way, for my new blog, I'll use chinese to explore my feelings.

大家好哟!
我是煮鱼娘,此煮鱼娘非真正的煮鱼贩,只是谐音. 我热爱分享我所会的事,朋友都说我是“话痨”,总有涛涛不绝的话题。半刻都不能歇息,我爱自己多过别人,我爱享受多过刻苦。但是不爱别人,怎么会有人来爱你。不爱刻苦,哪来苦后的甜!

百忙之中,我选择宅在家或出门游玩。

旅行是我每年的必定计划,慢慢地我成了朋友圈的旅游伴或策划人。

太多童孩发过文章说“某岁数前必定要做的某某件事”,单独旅行,闺蜜旅行,一定包含在内。我呢....都办到啦,也年年都在实行。

所以在这里分享这几年的心得,怎么去旅行,怎么去享受,怎么work life balance.

爱死自己咯~!

Nothing is impossible, because it is based on how you do, how you think, and how you make it.

No comments:

Post a Comment